torsdag 6 oktober 2011

Bröllopskort med tillhörande låda

Hej!

Min fina vän Sofie ska på bröllop i helgen och beställde ett kort av mig. När jag frågade om tema så var det solrosor som gällde.... Det här kortet hamnade så långt bort från solrosor det går, kunde faktiskt inte hitta NÅGONTING hemma som hade med solrosor att göra! Så jag hoppas hon blir glad ändå ;)

Då kortet skulle ha plats för pengar ville jag göra en liten låda till det så att det skulle kännas lite mer lyxigt.

Här kommer en massa bilder;







Ha det gott!

Kram Mia

12 kommentarer:

Ulle sa...

Kanonfint! ... och så vackert färglada stämpelmotiv!

Angelica sa...

Superfint!!
Lådan ger verkligen en lyxigare känsla.
Ha det bra!

Marita Johansson sa...

Vilket lyxigt kort.
Vääääldigt snyggt

Ann sa...

Mia, this is so adorable, what a cute gift to give newlyweds. The box is so cute too. Hope your doing well. Hugs

Stephi sa...

jättefint, charmigt och vackrtt

Ywonne sa...

Åhhh, vad gulligt !

christine sa...

Kanon läckert kort!! Kram...tyrasmatte

Majsan sa...

ÅH så vackert, härliga färger!

Susy sa...

Vilket kort och vilken toppen ask, som en hel present blev det!
Underbart snyggt!

Ha nu en bra helg!
Kram på dig!
SUSY

Annika sa...

Så jättefint!!

E sa...

Åh så fint!!! Vad smart att göra en liten ask till kortet, blev verkligen en lyxigare känsla.

TinaLinn sa...

Wow detta är ju helt underbart, ett sån typ av kort och ask måste jag testa. Om jag klurar ut hur man gör vill säga :D