söndag 4 december 2011

Hallå i stugorna....

Hoppas ni har haft en härlig helg. Vi har firat vår lille prins som fyllde tre år igår. Kan bara inte förstå hur fort tiden går...
Jag börja längta efter alla mina scrapsaker som ligger nerpackade i flyttlasset, men snart så kan jag äntligen packa upp allt igen. Blir lite dubbel julafton för mig :)

Tänkte visa ett kort som från början var meningen att det skulle bli ett juligt kort men på vägen gled det in på ett annat spår... vet inte vilket, men så värst juligt blev det nog inte tycker jag...





Ha en fortsatt go´kväll!

Kram Mia

5 kommentarer:

Majsan sa...

ÅH så fint kort du gjort,snyggt med blått. Det fanns ju så mycket fint att titta på hos dig, massa härlig inspiration jag fick :)

Ann sa...

Oh, so adorable, I love the little blue berry sprigs. Hope you are doing well. Hugs

Susy sa...

Vilket underbart vackert kort!

KRAM SUSY

Sofia sa...

Oj, vad längesedan jag kikade in hos dig! Du är så himla duktig!!!

cissi sa...

Vilka härliga kort du gör, jag har fått massor av insp.