söndag 18 december 2011

Kommer snart!

Jag känner att det har varit VÄLDIGT lugnt här inne (aj, aj) men förklaringen är att jag precis håller på att packa och släpa flyttkartonger! MEN - jag är snart klar med det! Måste bara tipsa om Pysseltagens blogcandy som du hittar här.
Du kan även klicka från min sidebar så kommer du dit :)
När vi ändå skriver om Pysseltagen måste jag säga att webshopen är TOPPEN!

Kolla även in de andra candysarna som ligger i sidebaren - HUR LÄCKRA SOM HELST!

Vill även tipsa er om en jättefin tutorial på Lollipopblommor som Scrappefruen har gjort på ScrappaLossbloggen.

Hoppas ni haft en skön fjärde advent! Tänk - snart kommer tomten :)

Kram Mia

2 kommentarer:

Anneli sa...

Kul att du vill vara med och fira i min candy, vill önska dig lycka till och en riktigt härlig jul!
Kram Anneli

Päivi sa...

Hoppas flytten går/gått bra!

God Jul!