fredag 28 december 2012

CC - bidrag till Mollys Scrapbooking

Hej!

Åh - vad många roliga tävlingar det pågår just nu. Det är så himlans kul att vara med i tävlingar, jag blir alldeles till mig och vill göra allt på en gång :) Igår fick jag gjort TRE projekt! Dagen innan det fick jag också gjort TRE layouts - hallå eller.... ;)

Den här layouten är ett bidrag till en av deltävlingarna i Mollys CC - läs mer om den här. Det är en färgutmaning där man ska använda färgerna kraft, blå/turkos och vit.




Nå håller jag tummarna :)

Kram Mia

3 kommentarer:

Iffa ...... sa...

Vilken söting på kortet och cool frisyr =)
Denna LO är så snygg skall du veta, jag älskar den!! Så snygga detaljer, både texten till höger och den snygga stjärnan med NO 1 på....som ju passar så perfekt till den där goingen på bilden =)
Lycka till!
kram Iffa

Maja Stokk / eyovine sa...

Härlig layout. Gillar alla stjärnorna.

Ulrika sa...

Åh vilken fin layout! Underbart sött foto, och jättefint gjort!