tisdag 29 januari 2013

Åh vad jag önskar....

... att jag kunde åka till Stockholm den 23 & 24 februari. Min stora idol Anna Dabrowska kommer hit och ska ha kurser som jag SÅ GÄRNA vill gå på! Men, för mig som bor så långt bort blir det lite för dyrt med resa och hotell... Jaja, kanske hon kommer till Göteborg någon gång, man kan ju alltid hoppas!

Hur som helst, jag har sett en sådan fin canvas hon har gjort och jag ville så gärna testa att göra en liknande (nu när jag inte kan åka på kursen). Det är första gången jag testar något liknande och färgerna blandade ihop sig till en enda grön röra - hahaha... Alla är vi nybörjare... Jag vet inte hur många gånger jag sprayade, målade, kladdade, sprayade ännu mer.... Vet faktiskt inte vad jag gjorde, funderade många gånger på att kasta den i soptunnan...

Den blev kanske inte så bra, barnen tyckte den såg lite konstig ut (hehehe) och det är knappt jag törs visa den här, men "what the heck" - here goes;







Imorgon ska jag gå på en efterlängtad kurs hos Creativia. EN MIXED MEDIA KURS!!! Tjohoo! Då ska jag äntligen få bukt på alla mina sprayer ;)

Kram Mia

6 kommentarer:

Iffa ...... sa...

Klart du inte skulle slänga den här!!!!!
Den är supersnygg!! Ser ut som ärjad (hm, kan det stavas så tro =) gammal metall som legat ute........jättesnyggt!!!
Så mycket dekorationer du haft på, så läckert att få kolla in närbilderna =)
Men vad kul att du skall på kurs dit imorrn! Har aldrig varit på kurs....men vi kanske kunde slå oss ihop någon gång och gå på kurs där ihop, då skulle vi ju även få träffas =)
Ha det jättekul imorrn och kladda på,fniss!
kramiz

Anonym sa...

Läcker, Mia!!! Vilken färg du fått till, den känns nästan slemmig ;-)

Kramiz Kada

Lotta sa...

Jättesnygg!! Kram Lotta

pojjo sa...

Åh det blev ju jätte läckert :D och jag förstår du vill till stockholm då.. det vill JAG MEEEE :D

pojjo sa...

Åh det blev ju jätte läckert :D och jag förstår du vill till stockholm då.. det vill JAG MEEEE :D

Stephi sa...

va fin den är..härlig.