tisdag 16 april 2013

StampARTic - SPRING

Hi!

Hoppas allt är bra! Idag bloggar jag på StampARTic bloggen där temat är VÅR. Någonting som jag tror alla längtar efter just nu. I skrivande stund fullkomligt ÖSER regnet ner utanför för att inte tala om hur det BLÅSER. Jag som tog ut altanmöblerna och planerade att njuta av en kaffekopp utomhus. Får nog vänta ett par veckor till tror jag...


Hope you are doing well. Today I´m blogging over at StampARTic. The theme today is SPRING. Something I think we all are waiting for, I sure am :)
Right now it´s absolutely POURING outside not to mention the wind. A couple of days ago I put out my furniture on the verandah hoping I soon was able to sit outside with my cup of coffee... As it seems to right now I think that will have to wait a couple of more weeks...






och här står den på min gamla köpmansdisk som en liten påminnelse
- SNART ÄR VÅREN HÄR - på riktigt :)


I put it on my shelf as a reminder
- SPRING IS SOON HERE - for real :)


Jag tycker verkligen ni ska gå in på StampARTic bloggen idag och se vad
de andra duktiga tjejerna har skapat i vårens tecken!

 Make sure to pop over to the StampARTic blog and see what the other girls have
to show in the spring theme.

See you soon!

Mia

3 kommentarer:

Iffa ...... sa...

Hej!
Här är allt bra, tycks ha bättre väder än dig. Har blåst en del här oxå (den eländiga Vänerns fel =) men regnet hade vi i helgen. Hoppas ditt väder kommer på bättre tankar.....för annars brukar ju ditt väder ha en tendens att leta sig till mig efteråt,hihi.
Detta var verkligen våååååår det du visar idag, vilken härlig färgexplosition i underbara färger!!!
Så många detaljer och effekter du skapat, du är jätteduktig på detta!
kram Iffa

Malin sa...

Vilken vacker AJsida. Den gillar jag! Många fina detaljer att lägga ögonen på :)

Maya sa...

Ååå så vanvittig herlig vårfølelse det var på denne! Det var utrolig mye flott og inspirerende i her! Jeg titter innom snart igjen!!