onsdag 10 april 2013

Vår i min AJ

Hej!

Det var länge sedan! Hoppas ni fortfarande tittar in hos mig - det är så kul med alla besök och alla fotspår :) Jag har varit bortrest ett tag, solat och badat med min fina familj. Det var underbart och lika härligt att komma hem till VÅREN! Snön är borta och solen värmer om man står i lä, jag satt ute här om dagen och åt lunch på jobbet. Det allra bästa är att i dag såg jag en fjäril och det är ett riktigt vårtecken!

Förra veckan så bloggade jag hos Creativica där jag gästar då och då. Där visade jag en sida ur en av mina art journals. Visst är citatet härligt!?






Varma kramar
Mia

4 kommentarer:

Sofia sa...

Härlig text och snyggt alster! :)
Kram

Angelica sa...

Snyggt!!!

lenislenis sa...

Det är sååå fint! Har ju haft glädjen att se den live :)
Å texten är underbar :)

Gunvor sa...

Så fantastiskt fin sida! Tack för inspirationen!