tisdag 11 juni 2013

Totally Tilda DT-call

Hej!

Just nu pågår det ett DT-call hos Totally Tilda Challenge Blog. De flesta ut av korten jag gör så använder jag mig av Magnoliastämplar, tycker de är så himla söta! Vill du se mer av mina Magnoliakort kan du klicka här.

There is a DT call over at the Totally Tilda Challenge Blog right now. Most of the cards I make are made by using stamps from Magnolia, I think they are super cute! If you want to see more of my Magnolia cards, just click here.

Utmaningen är att göra ett kort med Tilda på som visar hur man tolkar sommaren. På mitt kort har jag Tilda med en blomma i handen. Sommarblomster är så vackert och jag njuter verkligen av den vackra årstiden!

The challenge is to make a card with my interpretation of summer. I have chosen a Tilda holding a flower. Summer flowers are so beautiful and I absolutely love this beautiful time of the year!

Så, till kortet / and here is my card;





Nu håller jag tummarna för åh, så kul det vore att få vara med i teamet på Totally Tilda bloggen :)

I´m keeping my fingers crossed, it would make me SO happy to be a part of the Totally Tilda team :)

Love
Mia

5 kommentarer:

Susie Sugar sa...

Such a pretty summer card Mia, I love your pretty flowers they are arranged so sweetly and such nice colours too
Thank you for entering the Totally Tilda DT call
Hugs Susie Sugar xx

Christine sa...

Lovely cute shabby chic summer Tilda creation, pretty colours love the gorgeous flowers & details..good luck with the TT DT call.

smiles Christine x

Pernilla ~Pillan~ sa...

Åh så sött och somrigt kort! Lycka till! Kram Pillan

Meléne sa...

Så fint! Säger det igen: Du är bara såååååå duktig!!!!
Kikar ofta in på din blogg via mobilen men kan inte skriva kommentar därifrån så passar på nu när jag sitter vid datorn ;)
Ha det gott!
Kram, Meléne

Unknown sa...

So pretty, love the shabby look of this and the gorgeous flowers. Good luck with the Totally Tilda DT call.