tisdag 3 september 2013

Allt om scrap

Hej!

Hoppas allt är bra så här i början av hösten. Första höstmånaden är här, men visst känns det som högsommar? Här på Orust så släpper inte solen och värmen taget och det är så sköna dagar!

Jag har en till hemlis... den har jag hållit på så länge att jag har varit sprickfärdig... Jag har kommit med i Allt om Scraps designteam!!! Ni anar inte vad stolt och glad jag är för alla mina fina designuppdrag!! Måste få skryta liiiiite ;) Det är så fantastiskt duktiga designers med överallt och jag känner mig alldeles upprymd av att få ingå i dessa underbara gäng!

I söndags visades mitt första alter upp i Allt om Scrap. Det var tema annorlunda kortvikningar och jag gjorde ett s.k. cascading card.


Kika in här och se vad de andra duktiga tjejerna har gjort för kort.

Kram Mia

1 kommentar:

Meléne sa...

Grattis! Du gör ju bara så himla fina alster :)