måndag 4 november 2013

Yes, jag gick vidare!

... med min layout i European Scrap Battle - fasen vad glad jag blir!!!!!
Nu är vi bara FYRA kvar... pirrigt värre och just nu sitter jag här och väntar på att kreativiteten ska komma fram till nästa utmaning. Håller självklart tummarna för att jag går vidare, men är VÄLDIGT nöjd och glad att jag kommit så här långt! De andra tre som är kvar är VÄLDIGT duktiga och konkurrensen är stor!

Temat för utmaningen var musikstil, vad jag valde var väl kanske inte så svårt att lista ut ;)



Tyvärr jag jag inte vidare med min Mixed Mediatavla :(




Mia

1 kommentar:

Anonym sa...

Grattis!!! jag trodde ju dock att det var tavlan som skulle ta dej vidare för den tyckte jag var MYCKET bättre än din konkurrents... LOn är KUL - stort LYCKA TILL i semifinalen!!!